God Jul & Skivsamling


Hej! Nu vill jag önska er alla en God Jul! Eftersom i morgon blir det säkert inte världens
bästa uppdatering på grund av att det är julafton på kvällen ;)
Bilderna är på lite julprydnader från mitt rum, bl.a tomtar och ett "roshjärta" som är i mitten :)

Jag har en hylla där man kan ha skivor i mitt rum. Har inte så jätte mycket musik skivor i den men
nog rätt så mycket, det mesta är gamla skivor som jag aldrig lyssnar på längre men några av dem är rätt så okej!

Här kommer bilder på hyllan och några skivor :)


Ups..den ena bilden i mitten har jag råkat göra upp och ner! Men hoppas att det inte stör, hehe!
De två skivorna högst upp på sista bilden är mina favoriter. De två andra var bara med på bilden ^^
Kommentarer
Postat av: ByCarmela

Bra skivor :)

2011-12-23 @ 19:58:25
URL: http://bycarmela.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Fina bilder ;)

SV. tack detsamma :D Hoppas du får en bra julafton :)

2011-12-24 @ 10:15:12
URL: http://nicolinaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0