Ikalis Spa


Helluu! :D I morgon bär det av till Ikalis Spa! Carmela följer med dit, JIPPIII!!! :D
Sa i går i ett inlägg att jag skall visa en bild på den "goda drycken" som de har där? Så, här kommer den! ↑

Eftersom jag varit där förr så har jag fått ganska mycket bilder därifrån... här kommer några! :)



Den sista bilden är suddig, men den tog jag sådär snabbt före vi åkte sist jag var där! Det som syns på bilden är... till vänster: Några små skåp med nycklar (hade min kamera där!) och en gul rutshkana och den stora poolen! (Det är inte som i en simhall precis...)

See ya! ♥

PS. Blir inte så mycket bloggning nu i helgen, åker i morgon och är där till söndag... så det blir kanske något tidinställt inlägg, men men :)
Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tack!

2012-02-24 @ 22:13:52
URL: http://oliviafoton.blogg.se/
Postat av: Elin

Ha en bra resa Olli ;D



Kram

2012-02-25 @ 08:36:38
URL: http://elliinnslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0