Turn me on!


Heej! Låten Turn Me On med David Guetta & Nicki Minaj har helt klart fastnat i mitt huvud! JÄÄÄTEBRA LÅÅT!

J
ust nu är jag hos Elin, har sovt över. Jättekul! I går kväll kollade vi på en film som heter Jag Saknar Dig. (2011) Den var jättebra! Dessutom, har ni sett min nya header? Om inte tryck F5. :) Det är bara en tillfällig header eftersom jag tröttnat så mycket på min förra! Tänker göra en ny, med lite mer "vinter tema". I alla fall :D
Har sett filmen förr med Carmela, men den filmen är så bra så hade inget emot att se den igen. ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra låt, bra film!



Ps. Tack för att du gjorde den fina headern och hela bloggen i princip åt mig <3 :D



Besök gärna den också <3 ;)

2012-02-04 @ 14:11:28
URL: http://elliinnslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0