OliwiaFoto.blogg.se

Hej! Just nu är jag med Carmela, och hon har sovt över hos mig! Och så i kväll ska jag till henne och sova över. :)

Som sagt har jag tidigare berättat att jag "KANSKE tänker göra en ny blogg". Och nu har jag faktiskt gjort det! Designen är inte klar ännu, Carmela gör den åt mig, eftersom jag själv inte har några ideér och så kan jag ändå inte ALLA koderna... Förutom vissa som är lite enklare att komma i håg, hehe :P  Bloggen heter: OliwiaFoto.blogg.se, tänkte ha OliviaFoto, men det var upptaget... Så. Bloggar när bloggens design är fullständigt klar!

Ses! Ps. Inga bilder, sry! För har inte fört över några ännu...
Kommentarer
Postat av: Nicolina

Kollade in din nya blogg, fin :D

Sv. vasse! Har precis ätit mat och just nu svarar jag på kommentarer, själv? :)

2012-06-23 @ 14:37:58
URL: http://nicolinaforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0