Old memories


Hej hej! :) Hehe, Carmela kollade nyss igenom gamla bilder som jag fotat bland åren! Anledningen till att det står Carmela på alla bilderna är för att hon redigerade dem, på min dator :) Men, jaa? Fick nyss fullt minne på kameran, hade cirka 900 bilder något?! Så raderade väldigt många, runt 300? ._.

____________________________________________________________________________________________

Bild 1: Carmelas gamla fyrhjuling/mönki. Haha, roliga tider :D

Bild 2: Carmela till vänster och jag till höger, när vi var i "maauimala" :) Ett ställe där man kan simma utomhus!

Bild 3: Till vänster Carmela, till höger jag...några år sen? Haha :)

Bild 4: En JÄTTEGOD smoothie Carmela & jag gjorde som små!

Bild 5: Carmelas hund Bianca, som fortfarande har samma utseende än i dag, haha! Och hennes katt Tiger som liten, OMG vad söt ♥

Bild 6: Carmela "lånade" min kamera och tog en fin bild av sig själv ;) I somras kanske..? Eller sommaren året före...

Bild 7: I somras, Carmela och jag tog hoppbilder. Men den där bilden är en av de "misslyckade".

See ya! ♥
Kommentarer
Postat av: Elin

Sv. Okej, ha det så kul :D



2012-03-18 @ 09:04:01
URL: http://elliinnslife.blogg.se/
Postat av: CarmelaK

Bra bilder ;D Speciellt den näst sista. Där är jag jätte snygg!

2012-03-18 @ 12:40:38
URL: http://carmelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0