Winter



Hej, hej! :D Carmela och jag var ute på fotorunda för en stund sen, men de bilderna kommer senare! Bilderna jag visar er nu är lite blandade bilder från vintern :)

Alltså, snön har ju inte smält helt ännu, men den har ju ändå smält väldigt mkt! Min lillebror byggde en koja, för cirka 2-3 veckor sedan (hjälpte till...) så här kommer en bild på snökojan när den var klar... och hur den ser ut just nu!



Alltså, första bilden tog jag så att jag tittade mot vägen... Andra bilden står jag med ryggen mot vägen och tar kort... men ni ser ju ändå vilken skillnad?!

See ya! ♥
Kommentarer
Postat av: Carmela

Niceiga bilder, Lollus!



Sv. HAHA! Tack :) Vgd?

2012-03-18 @ 17:22:34
URL: http://carmelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0